Technical & Maintenance
Telefonisch onthaal voor technische klantenvragen
Always there!
Over Technical & Maintenance
Laat de boiler van uw klant het in hartje winter afweten? Een probleem met één van de servers? Is er een productieproces onderbroken? Zit er iemand geblokkeerd in de lift? Dreigt er productbederf wegens uitvallen van de koeling? Is productverkoop onmogelijk?
AAC’s telefonisch onthaal zorgt voor een vlekkeloze opvolging van alle technische interventievragen, al dan niet gebaseerd op een onderhoudscontract. We helpen uw klanten snel verder en staan ook in voor de administratie. Op zoek naar een inbound partner die u een kostenefficiënte follow-up, volgens de SLA met de klant, garandeert?
WAT KUNNEN WE VOOR U DOEN:
-
Raadplegen van het onderhoudscontract, de interventietijden en de garantieperiode,
-
Voor akkoord doorgeven van de interventietarieven,
-
Doorsturen van onderhoudscontracten voor ondertekening vooraleer actie wordt ondernomen,
-
Opvolgen van escalaties als de persoon van wacht onbereikbaar is,
-
Bufferen van klanten op een zwarte lijst,
-
Blokkeren van klanten die niet over het juiste paswoord voor nachtpermanentie beschikken, via een gepersonaliseerde IVR-boodschap,
-
En nog veel meer.
Voordelen
24/7 bereikbaar
+25 jaar ervaring
Meertalige operatoren
Online agenda
Webcare
Samen uw telefonisch onthaal optimaliseren ?
Wil u meer informatie over Technical & Maintenance? Of eens vrijblijvend van gedachten wisselen? Neem dan vooral contact met ons op!
Permanente bijscholing
De skillcoach en zijn assistenten staan garant voor een traject van permanente begeleiding. Al onze medewerkers krijgen eerst een adequate en verregaande training.
Ons trainingsprogramma wordt op maat van de nieuwkomer uitgewerkt. AAC werkt steeds met mensen in ‘optie vast’. Dat wil zeggen dat we op lange termijn plannen en alle begrip hebben voor trajecten die wat meer tijd vragen.